Tuesday 19 September 2017

Blog Lama Yang Tak Dapat Log In

Hai kengkawan semua...

Tetiba rasa nak update balik blog lama..

tapi apakan daya penyakit lupa dan makan semut byk..lupa la apa email yang aku log in utk blog tersebut..hoho..

kalau korang tengok blog lama tu..satu je niat aku nak jadi jutawan tahun 2015..tapi Allah belum bagi lagi..takpe doakan..tahun ke depan pulak..haha

Blog lama rossajutawanbiz.blogspot.my

kalau di tengok kisahku mmg bertahun- tahun buat bisnes dapat menyimpan duit..tapi tak bertahan sbb mcm2 hal aku jumpa..tapi alhamdulillah semua tu pengalaman yang aku dapat...

So hari ni...19 September 2017 aku buat lagi blog baru dengan nama DuniaJemKrem..haha xder maksud apa2..cuma kekeringan idea..so dalam blog ni aku boleh tulis ape aku nak..bisnes..sharing ilmu bisnes..tips2 ustazah..merepek2 pasal makan..dunia anak2..dan apa jua yang aku suka..bila aku jumpa sesuatu manfaat aku sharing la..ok tak..hahah syok2 jer...

bye..jumpa lgi siri aku beletiaq lepas ni...babai


No comments:

Post a Comment